.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اداره برق بابلسر عامل ساخت وساز غیرمجاز

اداره برق بابلسر با ارائه خدمات غیرمجاز، شتاب‌دهنده ساخت و سازهای غیرمجاز در پارکینگ‌های ساحلی و سواحل دریا است.
به گزارش شمال نیوز بهروز رنجبر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: یکی از عوامل شیوع ساخت و سازهای غیرمجاز، عدم رعایت ماده هشت قانون ارائه خدمات گاز، آب و برق است که در این باره اداره برق بابلسر با ارائه خدمات غیرمجاز یکی از عوامل اصلی و شتاب‌دهنده ساخت وساز، غیرمجاز در پارکینگ‌های ساحلی است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برق از نیازهای ضروری بوده و نداشتن آن غیرممکن و جایگزینی برای آن وجود ندارد در صورت عدم همکاری اداره برق بابلسر، ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار کاهش یافته و متخلفان را با مشکل مواجه می‌کند.
رنجبر بیان داشت: شهرداری بابلسر به تنهایی قادر نیست جلوی این ساخت و سازها را بگیرد و برای حل این معضل لازم است ریشه‌ای وارد شده و بنیاد مستضعفان هرچه زودتر تکلیف این زمین‌ها را مشخص کند.
وی عنوان کرد: بنیاد مستضعفان سال‌ها است که تکلیف این اراضی را مشخص نکرده و دائمی این اراضی تصرف شده و ساخت و ساز غیرمجاز و غیراصولی انجام می‌شود.
شهردار بابلسر اذعان داشت: بارها اعلام کردیم بنیاد مستضعفان تکلیف این زمین‌ها را مشخص کند، اگر زمین مربوط به آنهاست بگیرند و اگر مربوط به پلاژدارها است به آنها واگذار کرده تا براساس ضوابط و مقررات شهرداری برای آنها پروانه صادر شود.
این مسئول متذکر شد: ساخت و ساز ممنوع نیست اما ساخت و ساز غیرمجاز و غیراصولی ممنوع است، ما خوشحال می‌شویم تکلیف اراضی پارکینگ ساحلی مشخص و این اراضی به صاحبان واقعی واگذار شده تا در چارچوب قانون با آنها برخورد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1390
آقا همین اداره برق وپرسنلش در شهرهای ساحلی مخصوصا" محموداباد-سرخرود -درویش آباد چه کیسه های بزرگی از دریافت رشوه های سنگین از عاملان ساخت وساز غیر مجاز برای خود دوخته اند در بعضی از این موارد شوراها ودهیاران وبعضا"کارکنان بخشداری برای مشروعیت بخشیدن این موارد همکاری داشته تا بلکه از این سفره بی نصیب نمانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.